Štítky

středa 28. března 2012

* Můžeš si dělat co chceš, žít po svém, ale lásce poručit nemůžeš! *

Ahoj ' promiňte mi moje moudro v názvu článku . Tak jsem se taky konečně ozvala, co ? Druhá M. je tady))

No. O víkend jsem byla nakupovat, v Olympii, a koupila jsem si takové úžasné LONDON triko v NewYorkeru! Prostě něco co jsem si přála. ♥ Ještě 2 další věci, ale těma nebudu zakrývat další vysněné tričko do sbírky).

By:Bea//daily-you.blog.cz
A co kluci? :DD
Jak psala druhá půlka M., ježíííš oni jsou tak divný, ♥. Já jim fakt nerozumím. Nejdřív by se pro Vás přetrhli když zjistí že s Váma flirtuje jiný a pak? Né kecám . Hej Pájo♥, miluju Tě'))



Čte tohle ještě někdo? Jestli jo, tady je slohovka o dnešku. No fájn, tak jsem si koupila Bravíčko nějakej ten Poster špešl. Pak cesta se školou vlakem a nějaký kino o Africe. Unlikee! :D. Takže, pak jsem šli do Plazy ( obchoďák ). A tám? No cappuccino ♥ Láájk. :DD* No dál? Doma sedím, na zeď čumím ? Na co myslím? Chá, tentokrát byste to neuhodli. Kluci, kulatost světa ? . :DD Přávěže co Vám se přidat.

Hej, tak zatím čááu))

Žádné komentáře:

Okomentovat